Dwuletni Plan Ochronny DJI Care Refresh Do Drona Avata 2 Karta

DJI

505,33 zł

Unijny podmiot odpowiedzialny:
Pełna nazwa handlowa: DJI Europe B.V.
Adres: Bijdorp-Oost 6 
Kod pocztowy: 2992LA
Miasto: Barendrecht
Kraj: Holandia
Kod kraju: NL
Kontakt: dealer.nl@dji.com





Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972

Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl

Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81

Opis produktu

Dwuletni Plan Ochronny DJI Care Refresh Do Drona Avata 2

DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający - odpłatną - wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Usługa obejmuje uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika.

O usłudze

DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający - odpłatną - wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Usługa obejmuje uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika.

Dodatkowo, usługa może być aktywowana w każdym momencie - Po 48 godzinach od aktywacji drona konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego

Łączny czas usługi, uwzględniając przedłużenia to 3 lata,a to aż 6 wymian!

Koszt wymiany *

W przypadku DJI Avata 2 koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi: 245 PLN

Cena usługi Flyaway wynosi: 995 PLN

DJI Care Refresh (plan roczny) zapewnia dwie wymiany i możliwość skorzystania z usługi Flyaway jeden raz.

DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) zapewnia cztery wymiany i możliwość skorzystania z usługi Flyaway dwa razy.

*W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.

Możliwość przedłużenia gwarancji producenta 

Jeżeli w okresie ważności usługi ani razu nie skorzystasz z możliwości wymiany, w ramach nagrody, DJI przedłuży Twoją gwarancję producenta na dodatkowy rok.

*Dotyczy następujących modeli: DJI Mini 2 SE, DJI Mini 3, DJI Mini 3 Pro, DJI Air 3, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Classic, DJI Mavic 3 Cine, DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine.

Usługa Flyaway Coverage 

Obejmuje ona możliwość wykupienia drona po niższej cenie w sytuacji gdy nie ma możliwości dostarczenia wraku drona do DJI.

Przykładem takiej sytuacji będzie utrata drona po kolizji np. z gałęziami drzewa oraz inne sytuacje, w których mimo starań nie jesteśmy w stanie odzyskać drona

*Usługa Flyaway dostępna jest dla wybranych dronów: DJI Mini 4 Pro, DJI Air 3, DJI Mavic 3 Pro/Cine, DJI Mavic 3 Classic, DJI Avata, DJI Mavic 3/Cine, DJI Air 2S, Mavic Air 2, DJI Mini 3, DJI Mini 3 Pro, DJI Mini 2/2 SE, DJI Mini SE

Jak aktywować DJI Care Refresh?

  1. Wejdź na stronę internetową producenta.
  2. W trakcie procesu aktywacji podaj swój kod Care Refresh, numer seryjny urządzenia oraz swoje dane.
  3. Gdy upłynął czas aktywacji, konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Po akceptacji usługę należy aktywować w ciągu 72 godzin.
  4. Usługa zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do drona. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.

Jak aktywować usługę Flyaway?

Aby usługa Flyaway Coverage była dostępna, powiąż swoje konto DJI i aparaturę sterującą z dronem za pomocą aplikacji DJI Fly. Jeżeli nie zrobisz tego przed ewentualną utratą drona, jego wymiana nie będzie możliwa. Do zgłoszenia konieczne jest załączenie logów z lotu.

Jak skorzystać z usługi?

  1. Zgłoś naprawę do serwisu: DJI-ARS Serwis
  2. Alternatywnie możesz zgłosić usterkę na stronie producenta DJI i wysłać produkt z adnotacją, że posiadasz DJI Care Refresh.
  3. Gdy otrzymasz wycenę naprawy, zdecyduj, czy chcesz z niej skorzystać, czy wolisz wymianę w ramach DJI Care Refresh.
  4. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh zapłać za wymianę – następnie otrzymasz nowy egzemplarz.
  5. Wymieniony produkt zostanie do Ciebie dostarczony priorytetowo i z darmową wysyłką.




Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972

Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl

Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81

Dane techniczne

  • Stan: Nowy

  • Kod producenta: CP.QT.00009954.01

  • Marka: DJI

  • Model: Avata 2

  • Waga produktu (g): 100

  • Informacje o bezpieczeństwie: CE

  • EAN: 6941565978929





Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972

Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl

Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81

Informacje dodatkowe


Unijny podmiot odpowiedzialny:
Pełna nazwa handlowa: DJI Europe B.V.
Adres: Bijdorp-Oost 6 
Kod pocztowy: 2992LA
Miasto: Barendrecht
Kraj: Holandia
Kod kraju: NL
Kontakt: dealer.nl@dji.com






Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972

Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl

Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81
Zobacz więcej