Twój kod rabatowy na
czeka na wykorzystanie
w terminie do
Dwuletni Plan Ochronny DJI Care Refresh Do Drona Avata 2 Karta
DJI
Unijny podmiot odpowiedzialny:
Pełna nazwa handlowa: DJI Europe B.V.
Adres: Bijdorp-Oost 6
Kod pocztowy: 2992LA
Miasto: Barendrecht
Kraj: Holandia
Kod kraju: NL
Kontakt: dealer.nl@dji.com
Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972
Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl
Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81
Opis produktu

Dwuletni Plan Ochronny DJI Care Refresh Do Drona Avata 2
DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający - odpłatną - wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Usługa obejmuje uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika.

O usłudze
DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający - odpłatną - wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Usługa obejmuje uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika.
Dodatkowo, usługa może być aktywowana w każdym momencie - Po 48 godzinach od aktywacji drona konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego
Łączny czas usługi, uwzględniając przedłużenia to 3 lata,a to aż 6 wymian!
Koszt wymiany *
W przypadku DJI Avata 2 koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi: 245 PLN
Cena usługi Flyaway wynosi: 995 PLN
DJI Care Refresh (plan roczny) zapewnia dwie wymiany i możliwość skorzystania z usługi Flyaway jeden raz.
DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) zapewnia cztery wymiany i możliwość skorzystania z usługi Flyaway dwa razy.
*W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.


Możliwość przedłużenia gwarancji producenta
Jeżeli w okresie ważności usługi ani razu nie skorzystasz z możliwości wymiany, w ramach nagrody, DJI przedłuży Twoją gwarancję producenta na dodatkowy rok.
*Dotyczy następujących modeli: DJI Mini 2 SE, DJI Mini 3, DJI Mini 3 Pro, DJI Air 3, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Classic, DJI Mavic 3 Cine, DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine.
Usługa Flyaway Coverage
Obejmuje ona możliwość wykupienia drona po niższej cenie w sytuacji gdy nie ma możliwości dostarczenia wraku drona do DJI.
Przykładem takiej sytuacji będzie utrata drona po kolizji np. z gałęziami drzewa oraz inne sytuacje, w których mimo starań nie jesteśmy w stanie odzyskać drona
*Usługa Flyaway dostępna jest dla wybranych dronów: DJI Mini 4 Pro, DJI Air 3, DJI Mavic 3 Pro/Cine, DJI Mavic 3 Classic, DJI Avata, DJI Mavic 3/Cine, DJI Air 2S, Mavic Air 2, DJI Mini 3, DJI Mini 3 Pro, DJI Mini 2/2 SE, DJI Mini SE


Jak aktywować DJI Care Refresh?
- Wejdź na stronę internetową producenta.
- W trakcie procesu aktywacji podaj swój kod Care Refresh, numer seryjny urządzenia oraz swoje dane.
- Gdy upłynął czas aktywacji, konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Po akceptacji usługę należy aktywować w ciągu 72 godzin.
- Usługa zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do drona. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.
Jak aktywować usługę Flyaway?
Aby usługa Flyaway Coverage była dostępna, powiąż swoje konto DJI i aparaturę sterującą z dronem za pomocą aplikacji DJI Fly. Jeżeli nie zrobisz tego przed ewentualną utratą drona, jego wymiana nie będzie możliwa. Do zgłoszenia konieczne jest załączenie logów z lotu.


Jak skorzystać z usługi?
- Zgłoś naprawę do serwisu: DJI-ARS Serwis
- Alternatywnie możesz zgłosić usterkę na stronie producenta DJI i wysłać produkt z adnotacją, że posiadasz DJI Care Refresh.
- Gdy otrzymasz wycenę naprawy, zdecyduj, czy chcesz z niej skorzystać, czy wolisz wymianę w ramach DJI Care Refresh.
- Po wybraniu opcji DJI Care Refresh zapłać za wymianę – następnie otrzymasz nowy egzemplarz.
- Wymieniony produkt zostanie do Ciebie dostarczony priorytetowo i z darmową wysyłką.
Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972
Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl
Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81
Dane techniczne
- Stan: Nowy
- Kod producenta: CP.QT.00009954.01
- Marka: DJI
- Model: Avata 2
- Waga produktu (g): 100
- Informacje o bezpieczeństwie: CE
- EAN: 6941565978929
Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972
Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl
Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81
Informacje dodatkowe
Unijny podmiot odpowiedzialny:
Pełna nazwa handlowa: DJI Europe B.V.
Adres: Bijdorp-Oost 6
Kod pocztowy: 2992LA
Miasto: Barendrecht
Kraj: Holandia
Kod kraju: NL
Kontakt: dealer.nl@dji.com
Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972
Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl
Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81




