Kontakt - Strefa Zakupów Enei

Zgłoszenia dotyczące energii elektrycznej:

Jeżeli kontaktujesz się z nami w sprawie: energii elektrycznej, eBOK, faktury/e-faktury, odczytów licznika, swoje zgłoszenie prosimy kierować na adres: https://www.enea.pl/pl/dladomu/obsluga-klienta-i-kontakt/kontakt lub mailowo na adres: kontakt@enea.pl.

Pamiętaj: wiele spraw załatwisz wygodnie i szybko przez Elektroniczne Biuro Obsługi Enei (eBOK).

Zgłoszenia dotyczące m.in. produktów, realizacji zamówień, reklamacji i zwrotów produktów:

Jeżeli kontaktujesz się z nami w sprawie: realizacji zamówień, produktów, reklamacji i zwrotów produktów, swoje zgłoszenie prosimy kierować do odpowiedniego Sprzedawcy.

Dane kontaktowe do Sprzedawcy znajdziesz:

  • na karcie produktu - informacja kto jest Sprzedawcą (w tym jego dane kontaktowe) znajduje się zawsze na karcie danego produktu,
  • na liście Sprzedawców w Strefie Zakupów - aktualna lista Sprzedawców pod adresem: https://strefa.enea.pl/sprzedawcy/,
  • na dokumentach sprzedażowych i dowodzie zakupu - np. paragon, faktura. 

Zgłoszenia funkcjonowania Strefy Zakupów:

Jeżeli kontaktujesz się z nami w sprawie: rejestracji konta, logowania, zmiany hasła, kodów rabatowych, swoje zgłoszenie prosimy kierować mailowo na adres: kontakt@strefa.enea.pl.

Sprawdź: zapraszamy do skorzystania z zakładki Pomoc, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.