Twój kod rabatowy na
czeka na wykorzystanie
w terminie do
Roczny plan ochronny Care Refresh Do Kamery DJI Osmo Action 4 Karta
DJI
Unijny podmiot odpowiedzialny:
Pełna nazwa handlowa: DJI Europe B.V.
Adres: Bijdorp-Oost 6
Kod pocztowy: 2992LA
Miasto: Barendrecht
Kraj: Holandia
Kod kraju: NL
Kontakt: dealer.nl@dji.com
Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972
Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl
Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81
Opis produktu

Roczny Plan Ochronny Care Refresh Do Kamery DJI Osmo Action 4 Karta
Roczny Plan Ochronny Care Refresh Do Kamery DJI Osmo Action 4 Karta Z Kodem

O usłudze
DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający - odpłatną - wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Obejmuje ona uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika.
Usługa może być aktywowana w każdym momencie - po 30 dniach od aktywacji urządzenia konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego.
Łączny czas usługi, uwzględniając przedłużenia wynosi 3 lata, a to aż 6 wymian!
Zalety
Wydłużony okres ochrony: Usługa zapewnia ochronę przez okres 3 lat, co jest znacznie dłuższym okresem niż standardowa gwarancja producenta.
Spokój i pewność siebie: Korzystanie z usługi DJI Care Refresh daje użytkownikom spokój ducha, ponieważ w razie problemów mogą liczyć na wsparcie i naprawę od renomowanego producenta.


Koszt wymiany
W przypadku DJI Osmo Action 4 koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi: 95 PLN
DJI Care Refresh (plan roczny) zapewnia dwie wymiany.
DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) zapewnia cztery wymiany.
*W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.
Możliwość przedłużenia gwarancji producenta
Jeżeli w okresie ważności usługi ani razu nie skorzystasz z możliwości wymiany, w ramach nagrody, DJI przedłuży Twoją gwarancję producenta na dodatkowy rok.
*Dotyczy następujących modeli: DJI Action 2, DJI Osmo Action 3, DJI Osmo Action 4,DJI Osmo Mobile SE, DJI Osmo Mobile 6, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI RS 3 Mini


Jak aktywować DJI Care Refresh?
- Wejdź na stronę internetową producenta.
- W trakcie procesu aktywacji podaj kod Care Refresh, numer seryjny urządzenia oraz swoje dane.
- Gdy upłynął czas aktywacji, konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Po akceptacji usługę należy aktywować w ciągu 72 godzin.
- Usługa zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do urządzenia. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.

DJI CARE REFRESH
Obejmuje:
- Wymianę bądź naprawę w przypadku uszkodzenia spowodowanego przez upadek, upuszczenie
- Wymianę produktu na nowy w przypadku uszkodzenia poprzez działanie wody lub wilgoci
- W celu skorzystania z usługi konieczne jest dostarczenie uszkodzonego produktu.
Nie obejmuje:
- Zgubionego bądź częściowo zgubionego gimbala, kamery lub akcesoriów, kradzieży.
- Uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem niezgodnie z instrukcją obsługi oraz uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
- Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych oraz usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
Dodatkowo:
- Każdy użytkownik posiadający DJI Care Refresh może liczyć na natychmiastowe wsparcie ze strony DJI.
- Producent zapewnia darmową wysyłkę naprawionego/wymienionego urządzenia do klienta.
- 12 miesięczne przedłużenie gwarancji producenta w nagrodę za bezpieczne użytkowanie - dotyczy wybranych modeli.
- Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego działania.
- Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów, ładowarki lub oprogramowania
Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972
Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl
Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81
Dane techniczne
- Stan: Nowy
- Kod producenta: CP.QT.00008550.01
- Marka: DJI
- Model: Osmo
- Przeznaczenie: DJI
- Szerokość produktu: 14.6
- Wysokość produktu: 3.5
- Głębokość produktu: 11.9
- Waga produktu (g): 100
- EAN: 6941565963802
Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972
Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl
Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81
Informacje dodatkowe
Unijny podmiot odpowiedzialny:
Pełna nazwa handlowa: DJI Europe B.V.
Adres: Bijdorp-Oost 6
Kod pocztowy: 2992LA
Miasto: Barendrecht
Kraj: Holandia
Kod kraju: NL
Kontakt: dealer.nl@dji.com
Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972
Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl
Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81






