Roczny plan ochronny Care Refresh Do Kamery DJI Osmo Action 4 Karta

DJI

125,00 zł

Unijny podmiot odpowiedzialny:
Pełna nazwa handlowa: DJI Europe B.V.
Adres: Bijdorp-Oost 6 
Kod pocztowy: 2992LA
Miasto: Barendrecht
Kraj: Holandia
Kod kraju: NL
Kontakt: dealer.nl@dji.com





Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972

Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl

Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81

Opis produktu

Roczny Plan Ochronny Care Refresh Do Kamery DJI Osmo Action 4 Karta

Roczny Plan Ochronny Care Refresh Do Kamery DJI Osmo Action 4 Karta Z Kodem

O usłudze

DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający - odpłatną - wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Obejmuje ona uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika.

Usługa może być aktywowana w każdym momencie - po 30 dniach od aktywacji urządzenia konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego.

Łączny czas usługi, uwzględniając przedłużenia wynosi 3 lata, a to aż 6 wymian!

Zalety

Wydłużony okres ochrony: Usługa zapewnia ochronę przez okres 3 lat, co jest znacznie dłuższym okresem niż standardowa gwarancja producenta.

Spokój i pewność siebie: Korzystanie z usługi DJI Care Refresh daje użytkownikom spokój ducha, ponieważ w razie problemów mogą liczyć na wsparcie i naprawę od renomowanego producenta.

Koszt wymiany

W przypadku DJI Osmo Action 4 koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi: 95 PLN

DJI Care Refresh (plan roczny) zapewnia dwie wymiany.

DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) zapewnia cztery wymiany.

*W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.

Możliwość przedłużenia gwarancji producenta

Jeżeli w okresie ważności usługi ani razu nie skorzystasz z możliwości wymiany, w ramach nagrody, DJI przedłuży Twoją gwarancję producenta na dodatkowy rok.

*Dotyczy następujących modeli: DJI Action 2, DJI Osmo Action 3, DJI Osmo Action 4,DJI Osmo Mobile SE, DJI Osmo Mobile 6, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI RS 3 Mini

Jak aktywować DJI Care Refresh?

  1. Wejdź na stronę internetową producenta.
  2. W trakcie procesu aktywacji podaj kod Care Refresh, numer seryjny urządzenia oraz swoje dane.
  3. Gdy upłynął czas aktywacji, konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Po akceptacji usługę należy aktywować w ciągu 72 godzin.
  4. Usługa zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do urządzenia. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.

DJI CARE REFRESH

Obejmuje:

  • Wymianę bądź naprawę w przypadku uszkodzenia spowodowanego przez upadek, upuszczenie
  • Wymianę produktu na nowy w przypadku uszkodzenia poprzez działanie wody lub wilgoci
  • W celu skorzystania z usługi konieczne jest dostarczenie uszkodzonego produktu.

Nie obejmuje:

  • Zgubionego bądź częściowo zgubionego gimbala, kamery lub akcesoriów, kradzieży.
  • Uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem niezgodnie z instrukcją obsługi oraz uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
  • Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych oraz usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

Dodatkowo:

  • Każdy użytkownik posiadający DJI Care Refresh może liczyć na natychmiastowe wsparcie ze strony DJI.
  • Producent zapewnia darmową wysyłkę naprawionego/wymienionego urządzenia do klienta.
  • 12 miesięczne przedłużenie gwarancji producenta w nagrodę za bezpieczne użytkowanie - dotyczy wybranych modeli.
  • Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego działania.
  • Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów, ładowarki lub oprogramowania




Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972

Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl

Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81

Dane techniczne

  • Stan: Nowy

  • Kod producenta: CP.QT.00008550.01

  • Marka: DJI

  • Model: Osmo

  • Przeznaczenie: DJI

  • Szerokość produktu: 14.6

  • Wysokość produktu: 3.5

  • Głębokość produktu: 11.9

  • Waga produktu (g): 100

  • EAN: 6941565963802





Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972

Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl

Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81

Informacje dodatkowe


Unijny podmiot odpowiedzialny:
Pełna nazwa handlowa: DJI Europe B.V.
Adres: Bijdorp-Oost 6 
Kod pocztowy: 2992LA
Miasto: Barendrecht
Kraj: Holandia
Kod kraju: NL
Kontakt: dealer.nl@dji.com






Sprzedawca:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
REGON 180004113
NIP 8151664972

Dane kontaktowe:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
telefon: 22 264 46 95
e-mail: strefazakupow@maxelektro.pl

Dane do zwrotów i reklamacji:
GT GROUP TOMASZEK Sp. z o.o.
Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. KRZEMIENICA 1G
37-125 CZARNA
e-mail: reklamacje@maxelektro.pl
telefon: 17 865 26 81
Zobacz więcej