Twój kod rabatowy na
czeka na wykorzystanie
w terminie do
Kontakt - Strefa Zakupów Enei
Zgłoszenia dotyczące energii elektrycznej:
Jeżeli kontaktujesz się z nami w sprawie: energii elektrycznej, eBOK, faktury/e-faktury, odczytów licznika, swoje zgłoszenie prosimy kierować na adres: https://www.enea.pl/pl/dladomu/obsluga-klienta-i-kontakt/kontakt lub mailowo na adres: kontakt@enea.pl.
Pamiętaj: wiele spraw załatwisz wygodnie i szybko przez Elektroniczne Biuro Obsługi Enei (eBOK).
Zgłoszenia dotyczące m.in. produktów, realizacji zamówień, reklamacji i zwrotów produktów:
Jeżeli kontaktujesz się z nami w sprawie: realizacji zamówień, produktów, reklamacji i zwrotów produktów, swoje zgłoszenie prosimy kierować do odpowiedniego Sprzedawcy.
Dane kontaktowe do Sprzedawcy znajdziesz:
- na karcie produktu - informacja kto jest Sprzedawcą (w tym jego dane kontaktowe) znajduje się zawsze na karcie danego produktu,
- na liście Sprzedawców w Strefie Zakupów - aktualna lista Sprzedawców pod adresem: https://strefa.enea.pl/sprzedawcy/,
- na dokumentach sprzedażowych i dowodzie zakupu - np. paragon, faktura.
Zgłoszenia funkcjonowania Strefy Zakupów:
Jeżeli kontaktujesz się z nami w sprawie: rejestracji konta, logowania, zmiany hasła, kodów rabatowych, swoje zgłoszenie prosimy kierować mailowo na adres: kontakt@strefa.enea.pl.
Sprawdź: zapraszamy do skorzystania z zakładki Pomoc, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.