Twój kod rabatowy na
czeka na wykorzystanie
w terminie do
Pomoc
-
Czym jest Strefa Zakupów?
Strefa Zakupów jest programem skierowanym do Klientów Enei S.A.
-
Co zyskujesz będąc Strefowiczem?
Członkostwo w Strefie Zakupów pozwala cieszyć się bezpiecznymi zakupami, dodatkowo otrzymujesz 30 dni na zwrot i darmową przesyłkę już od 300 zł. Możesz również skorzystać z wygodnych rat on-line.
Jeśli otrzymałeś od Enei S.A. kod rabatowy, wykorzystaj go w Strefie Zakupów na warunkach określonych odrębnymi regulaminami. -
Czy w Strefie Zakupów można kupować bez logowania?
Strefa Zakupów jest programem zamkniętym, dedykowanym Klientom Enei S.A.
Zakupów można dokonywać wyłącznie po rejestracji/logowaniu.
-
Ile mam czasu na zwrot towaru?
W Strefie Zakupów możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni! Masz czas na przemyślane zakupy.
-
Co zrobić, jeśli zamówiony towar różni się od tego, który zamówiłem?
W przypadku otrzymania niewłaściwego produktu prosimy o zgłoszenie zaistniałej sytuacji do odpowiedniego Sprzedawcy.
Dane kontaktowe do Sprzedawcy znajdziesz:
na karcie produktu - informacja kto jest Sprzedawcą (w tym jego dane kontaktowe) znajduje się zawsze na karcie danego produktu,
na liście Sprzedawców w Strefie Zakupów - aktualna lista Sprzedawców pod adresem: https://strefa.enea.pl/sprzedawcy/,
na dokumentach sprzedażowych i dowodzie zakupu - np. paragon, faktura. -
Gdzie zgłosić błędy dotyczące ceny lub produktów?
Wszelkie błędy dotyczące produktów należy zgłosić do Sprzedawcy.
-
Gdzie zgłosić uszkodzenie produktu w transporcie?
Uszkodzenie w transporcie należy zgłosić przy odbiorze produktu. W pierwszej kolejności, w obecności kuriera, należy sporządzić protokół szkody, który jest podstawą do uznania reklamacji. Następnie prosimy skontaktować się ze Sprzedawcą.
-
Jakie dokumenty powinienem zamieścić w paczce zwrotnej?
Wypełnione pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokumenty produktu, np. gwarancję.
-
Kiedy zwrot może nie zostać uznany?
Zwrot może zostać odrzucony, jeśli towar nosi ślady użytkowania lub uszkodzenia. Zwrot należy odesłać na adres magazynu Sprzedawcy , na koszt nadawcy, w opakowaniu zapewniającym bezpieczną przesyłkę. Nie bierzemy odpowiedzialności za uszkodzenia zwracanego towaru podczas transportu.
-
Kto ponosi koszt dostawy, jeżeli towar nie spełnia moich oczekiwań?
Przesyłkę należy odesłać na adres magazynu Sprzedawcy , na koszt nadawcy, w opakowaniu zapewniającym bezpieczną przesyłkę.
-
Kto ponosi koszt w przypadku zwrotu towaru niezgodnego z opisem?
W przypadku odstąpienia od umowy transakcja uznana jest za niebyłą a tym samym zwracamy konsumentowi całość kosztów związanych z wartością faktury w tym nadania. Zwrot jest na koszt konsumenta. Jeżeli zgłoszenie dotyczy niezgodności produktu z ofertą kluczem do rozstrzygnięcia pytania jest z czyjej winy powstał błędny opis. Na tej podstawie możemy wskazać płatnika.
-
Kto ponosi koszt w przypadku zwrotu towaru uszkodzonego w trakcie transportu?
Jeśli opakowanie zewnętrzne nosi ślady uszkodzeń natychmiast powinien być spisany protokół szkody przy kurierze a kopię należy przesłać sprzedawcy bądź przekazać takie zgłoszenie na adres mailowy. Zgłoszenie jest rozpatrywane w terminie do 14 dni. Jeśli konsument odbierze przesyłkę w ciągu 2 dni roboczych może zgłosić towar na adres mailowy. Operator zamówi kuriera, który przyjedzie spisać protokół szkody. Nadanie najczęściej opłacane jest przez Sprzedawcę
-
Gdzie powinienem zgłosić brak dostarczenia towaru?
W przypadku przedłużającego się terminu dostawy, prosimy o kontakt ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
-
Jak przygotować produkt do wysyłki w ramach gwarancji?
W przypadku odsyłania produktów w ramach gwarancji należy postępować zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie lub w karcie gwarancyjnej – o ile taka została dołączona do produktu.
-
Na jaką gwarancję mogę liczyć?
Na produkty oferowane w naszym programie udzielana jest gwarancja producenta obowiązująca na terenie Polski.
-
Od czego zależy długość trwania gwarancji?
Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w karcie gwarancyjnej. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.
-
Czy otrzymam potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji?
Wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia otrzymasz na adres e-mail podany do rejestracji w Strefie Zakupów.
-
Czy mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Na każdym etapie realizacji Twojego zamówienia na podany adres e-mail będziemy automatycznie przesyłać informacje o statusie zamówienia. Pierwszy e-mail otrzymasz zaraz po dokonaniu płatności za zamówienie. Możesz też skorzystać z opcji śledzenia statusów zamówień na stronie internetowej serwisu Strefa Zakupów. Zaloguj się na swój profil, wybierz opcję Moje konto, a następnie Historia zamówień.
-
Co zrobić, gdy zamówiony przeze mnie towar nie dotarł?
W przypadku przedłużającego się terminu dostawy, prosimy o kontakt ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
-
Co, jeśli przesyłka dojdzie podczas mojej nieobecności?
W przypadku nieobecności Odbiorcy przesyłki pod adresem podanym w Zamówieniu, Kurier w miarę możliwości pozostawi awizo z numerem kontaktowym oraz będzie próbował dostarczyć przesyłkę ponownie. Dopiero po trzeciej nieudanej próbie dostawy lub w przypadku odmowy przyjęcia przesyłki zostanie ona odesłana do dystrybutora. Aby uniknąć powyższej sytuacji proponujemy jako adres dostawy podać miejsce, w jakim przebywamy w godzinach pracy kurierów.
-
Jakie są godziny dostarczania przesyłek?
Przesyłki dostarczane są w dni robocze - od poniedziałku do piątku, z pominięciem sobót oraz dni świątecznych, w godzinach od 9.00 do 17.00.
-
Czy produkty oferowane w programie są nowe?
Tak, produkty oferowane w Strefie pochodzą od renomowanych producentów. Są fabrycznie nowe oraz posiadają oryginalne opakowania oraz gwarancję producenta.
-
Czy oferta będzie się zmieniać?
Tak. Dokładamy wszelkich starań, aby przygotowana dla naszych klientów oferta spełniała ich oczekiwania, w związku z czym dążymy do tego, aby była ona ciągle rozwijana i ulepszana.
-
Czy produkty są dostępne jedynie dla Klientów Enei?
Tak. Strefa Zakupów jest wyjątkowym programem skierowanym wyłącznie do Klientów indywidualnych Enea.
-
Jakie są dostępne formy płatności w Strefie Zakupów?
W Strefie Zakupów można korzystać z metod płatności oferowanych przez operatora PayPro S.A., np.: płatności on-line, BLIK, karta kredytowa, raty czy przelew tradycjny.
-
Czy cena produktu obejmuje również koszt przesyłki?
Do ceny widocznej przy poszczególnych produktach należy dodać koszt dostawy. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranej formy dostawy, gabarytów zamawianego towaru i prezentowany jest w koszyku zakupowym po dodaniu produktu. W przypadku zamówień na wiele produktów koszt ostateczny zostanie skalkulowany w koszyku - im więcej produktów tym mniejszy koszt w przeliczeniu na jeden produkt.
-
W jaki sposób otrzymam fakturę sprzedaży?
Oryginał faktury zostaje dostarczony razem z produktem albo przesłany na adres e-mail.
-
Jak otrzymać kod rabatowy?
Kody rabatowe są przyznawane przy akcjach promocyjnych Enei S.A.
Promocje mają charakter terminowy, a kody rabatowe wydawane są w czasie i na zasadach wskazanych w Regulaminach kodów rabatowych. -
Jak wykorzystać kod rabatowy?
Podczas składania zamówienia w Strefie Zakupów należy aktywować przydzielony kod rabatowy, a upust zostanie automatycznie odjęty od kwoty do zapłaty.
Pamiętaj, że kod rabatowy ma określony termin oraz zasady wykorzystania określone w Regulaminie kodów rabatowych.