Twój kod rabatowy na
czeka na wykorzystanie
w terminie do
Pomoc
-
Czym jest Strefa Zakupów?
Strefa Zakupów jest programem skierowanym do Klientów ENEI. Przystępując do programu masz możliwość zamawiania produktów renomowanych marek w atrakcyjnych cenach.
-
Co zyskujesz będąc Strefowiczem?
Członkostwo w Strefie Zakupów uprawnia Cię do zakupu produktów, których promocyjna cena dostępna jest wyłącznie dla Klientów Enei. Ceny w naszej ofercie produktowej są już objęte zniżką.
-
Co zrobić, jeśli zamówiony towar różni się od tego, który zamówiłem?
W przypadku otrzymania niewłaściwego produktu prosimy o zgłoszenie zaistniałej sytuacji na adres kontakt@strefa.enea.pl.
-
Czy otrzymam potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji?
Jeśli podczas wypełniania formularza danych do dostawy podałeś swój adres e-mail, otrzymasz na niego wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia oraz będziesz informowany o statusie realizacji swojego zamówienia.
-
Gdzie zgłosić błędy dotyczące ceny, produktów lub danych kontaktowych?
Wszelkie błędy dotyczące dostawy należy zgłosić na adres kontakt@strefa.enea.pl.
-
Gdzie zgłosić uszkodzenie produktu w transporcie?
Uszkodzenie w transporcie należy zgłosić przy odbiorze produktu. W pierwszej kolejności, w obecności kuriera, należy sporządzić protokół szkody, który jest podstawą do uznania reklamacji. Następnie prosimy opisać zaistniałą sytuację wysyłając wiadomość na adres kontakt@strefa.enea.pl.
-
Jakie dokumenty powinienem zamieścić w paczce zwrotnej?
Wypełnione pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokumenty produktu, np. gwarancję.
-
Kiedy zwrot może nie zostać uznany?
Zwrot może zostać odrzucony, jeśli towar nosi ślady użytkowania lub uszkodzenia. Zwrot należy odesłać na adres magazynu Sprzedawcy , na koszt nadawcy, w opakowaniu zapewniającym bezpieczną przesyłkę. Nie bierzemy odpowiedzialności za uszkodzenia zwracanego towaru podczas transportu.
-
Kto ponosi koszt dostawy, jeżeli towar nie spełnia moich oczekiwań?
Przesyłkę należy odesłać na adres magazynu Sprzedawcy , na koszt nadawcy, w opakowaniu zapewniającym bezpieczną przesyłkę. Koszt transportu nie podlega zwrotowi i pokrywa go nadawca.
-
Kto ponosi koszt w przypadku zwrotu towaru niezgodnego z opisem?
W przypadku odstąpienia od umowy transakcja uznana jest za niebyłą a tym samym zwracamy konsumentowi całość kosztów związanych z wartością faktury w tym nadania. Zwrot jest na koszt konsumenta. Jeżeli zgłoszenie dotyczy niezgodności produktu z ofertą kluczem do rozstrzygnięcia pytania jest z czyjej winy powstał błędny opis. Na tej podstawie możemy wskazać płatnika.
-
Kto ponosi koszt w przypadku zwrotu towaru uszkodzonego w trakcie transportu?
Jeśli opakowanie zewnętrzne nosi ślady uszkodzeń natychmiast powinien być spisany protokół szkody przy kurierze a kopię należy przesłać sprzedawcy bądź przekazać takie zgłoszenie na adres mailowy. Zgłoszenie jest rozpatrywane w terminie do 14 dni. Jeśli konsument odbierze przesyłkę w ciągu 2 dni roboczych może zgłosić towar na adres mailowy. Operator zamówi kuriera, który przyjedzie spisać protokół szkody. Nadanie najczęściej opłacane jest przez Sprzedawcę
-
Gdzie powinienem zgłosić brak dostarczenia towaru?
W przypadku przedłużającego się terminu dostawy prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres kontakt@strefa.enea.pl.
-
Jak przygotować produkt do wysyłki w ramach gwarancji?
W przypadku odsyłania produktów w ramach gwarancji należy postępować zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie lub w karcie gwarancyjnej – o ile taka została dołączona do produktu.
-
Na jaką gwarancję mogę liczyć?
Na produkty oferowane w naszym programie udzielana jest gwarancja producenta obowiązująca na terenie Polski.
-
Od czego zależy długość trwania gwarancji?
Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w karcie gwarancyjnej. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.
-
Co mam zrobić jeśli nie otrzymam potwierdzenia przyjęcia przesyłki do realizacji?
W przypadku nieotrzymania potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji prosimy o kontakt na adres kontakt@strefa.enea.pl. Po dokonaniu płatności na podany adres e-mail zostaje wysłany mail potwierdzający przystąpienie do realizacji zamówienia.
-
Czy mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Na każdym etapie realizacji Twojego zamówienia na podany adres e-mail będziemy automatycznie przesyłać informacje o statusie zamówienia. Pierwszy mail otrzymasz zaraz po dokonaniu płatności za zamówienie. Opcja śledzenia statusów zamówień na stronie internetowej jest dostępna dla zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zaloguj się na swój profil, wybierz opcję Moje konto, następnie Historia zamówień.
-
Co zrobić, gdy zamówiony przeze mnie towar nie dotarł?
W przypadku przedłużającego się terminu dostawy prosimy o zgłoszenie tego faktu wysyłając wiadomość na adres kontakt@strefa.enea.pl.
-
Czy produkty są ubezpieczone w trakcie transportu?
Każdy towar jest ubezpieczony do pełnej wartości. Pamiętaj: warunkiem skutecznego dochodzenia naprawienia szkody w przesyłce jest sporządzenie przy kurierze wymaganego protokołu szkody.
-
Co, jeśli przesyłka dojdzie podczas mojej nieobecności?
W przypadku nieobecności Odbiorcy przesyłki pod adresem podanym w Zamówieniu, Kurier w miarę możliwości pozostawi awizo z numerem kontaktowym oraz będzie próbował dostarczyć przesyłkę ponownie. Dopiero po trzeciej nieudanej próbie dostawy lub w przypadku odmowy przyjęcia przesyłki zostanie ona odesłana do dystrybutora. Aby uniknąć powyższej sytuacji proponujemy jako adres dostawy podać miejsce, w jakim przebywamy w godzinach pracy kurierów.
-
Jakie są godziny dostarczania przesyłek?
Przesyłki dostarczane są w dni robocze - od poniedziałku do piątku, z pominięciem sobót oraz dni świątecznych, w godzinach od 9.00 do 17.00.
-
Czy produkty oferowane w programie są nowe?
Tak, produkty oferowane w Strefie pochodzą od renomowanych producentów. Są fabrycznie nowe oraz posiadają oryginalne opakowania oraz gwarancję producenta.
-
Czy oferta będzie się zmieniać?
Tak. Dokładamy wszelkich starań, aby przygotowana dla naszych klientów oferta spełniała ich oczekiwania, w związku z czym dążymy do tego, aby była ona ciągle rozwijana i ulepszana.
-
Czy produkty są dostępne jedynie dla Klientów Enei?
Tak. Strefa Zakupów jest wyjątkowym programem skierowanym wyłącznie do Klientów Enei.
-
Jakie są możliwości obniżenia ceny produktu?
Cenę produktu można zmniejszyć za pomocą kodów rabatowych, które można pozyskać przy różnych okazjach, w trakcie brania udziału w programie.
-
Czy cena produktu obejmuje również koszt przesyłki?
Do ceny widocznej przy poszczególnych produktach należy dodać koszt dostawy. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranej formy dostawy, gabarytów zamawianego towaru i prezentowany jest w koszyku zakupowym po dodaniu produktu. W przypadku zamówień na wiele produktów koszt ostateczny zostanie skalkulowany w koszyku - im więcej produktów tym mniejszy koszt w przeliczeniu na jeden produkt.
-
W jaki sposób otrzymam fakturę sprzedaży?
Oryginał faktury zostaje dostarczony razem z produktem albo przesłany na adres e-mail - w przypadku zamówienia produktu elektronicznego.
-
Skąd mogę dostać kod rabatowy?
Kody rabatowe są przyznawane przy akcjach promocyjnych Strefy Zakupów.
-
Jak wykorzystać kod rabatowy?
Podczas składania zamówienia w Strefie Zakupów należy aktywować przydzielony kod rabatowy, a upust zostanie automatycznie odjęty od kwoty do zapłaty.
-
Jaki termin ważności ma kod rabatowy?
Informacja, do kiedy można wykorzystać przydzielony kod rabatowy, zostanie wyświetlona na stronie Strefy Zakupów po zalogowaniu.